Pages

Sunday, June 19, 2011

Kodak Dayyum Moment

Tak ramai yang tahu, bila gua gabra, gua meracau. Okay, memang tak ramai tahu, gua pun tak ramai member. Then again, saat gelodak jiwa yang gua pon tak paham, ada bila gua jumpa Sir Iqbal. Seperti mana ayat dasat Atunmanna "Apsal aku tengok ko macam tak tentu arah, bhai?"


Niat hati nak membuatkan lecturer sanjungan Malaya tu berbangga dengan gua, tapi kegagalan mutlak di situ. Gua rasa sangat gagal dan durjana waktu itu.


Gua rasa gua hagak gabra dengan loyer yang sorang lagi. Maybe dia agak suam2 dan jenis double-meaning. Gua ada encounter ramai spesis gini, tapi it takes time to gua belajar tango sama dia. (secara random, gua rasa dia ahli sepanjang hayat WUFI) (secara random)


Anyway, masa gua cerita dengan dia pasal satu kes ni, gua pun meracau bila client jenis tak amik port breach of contract yang dia entered. Gua dengan tanpa sedar dan tak memasal


"Family saya pun terima tanah dari Sultan Kedah, tapi takda la sampai tak amik peduli cam dia ni langsung. Kesian kat anak cucu, kalo tak, boleh gak merasa, kan?"


WHAT THE EFFIN FOOK WAS THAT?? Gua rasa cam nak terjun dari bangunan Bina DarulAman; tanpa cable; dengan gaya bebas.

No comments:

Post a Comment