Pages

Tuesday, June 28, 2011

NEWS: Flutterby Self Appointed Ambassador of Fun at Events and Makan-Makan Alor Setar

BERITA HAIRAN EDISI KEDAH

dikemaskini 1.30pm

28 Julai - Flutterby Azwa hanya seorang blogger yang tidak dikenali dan selalu menulis tentang diri sendiri. Inilah fungsi utama blog yang sering digunakan oleh pengguna internet seantero dunia. Sejak kembali ke Alor Setar dan setelah beberapa kali dituduh sebagai #OrangAlorSetarGagal beberapa kali di laman mikro-blog, Twitter Flutterby Azwa kini membuktikan dirinya adalah pencinta Alor Setar.

Flutterby Azwa boleh tersenyum bangga apabila telah melantik dirinya sebagai Duta Seronok (Peristiwa dan Tempat Makan) Alor Setar seketika tadi.

"I want orang Alor Setar appreciate sikit ibu negeri Kedah ni. Banyak tempat menarik kita boleh lawati dan hangout with friends. Whats the masalah with that?" jelasnya dengan berlagak dengan sedikit-sedikit campur bahasa dan English.

Tambahnya lagi "As Alor Setarian, I would like to invite all people of Alor Setar and/or other tourists to check my blog and see for yourself that Alor Setar is tidaklah seboring as some people claimed. Saya akan update from time to time, events dan tempat menarik yang boleh kita pergi dan juga tempat makan"

Kementerian Pelancongan di bawah rejim Datuk Ng Yen Yen tidak dapat dihubungi kerana penulis kekurangan kredit. Namun, tidak terdapat berita yang menyebut perlantikan ini akan mendapat dana seperti laman Facebook Kementerian hatta peruntukan sebanyak RM1.8juta.

Ditanya sekiranya dia rajin untuk keluar dan mempunyai wang untuk melakukan aktiviti tersebut, dia tidak mahu memberikan komen lanjut.

No comments:

Post a Comment