Pages

Tuesday, April 17, 2012

Hilang Arah

Flutterbyazwa sebenarnya dah hilang arah. Aku dah hilang arah. Kehidupan aku dulu menyeronokkan. Aku tak tahu apsal aku dah tak berseronok. Maybe aku dah grow old. Or maybe aku biarkan diri aku metua tanpa berseronok... peh! thats deep!


Yes, ada pros dan cons bila tinggal dengan parents. In Malaysia, its not Howard-Wolowitz's-weird if you're staying with your parents. & Am not making any point here.


Aku cuma harap sesapa yang ada blog atau facebook atau twitter berenti tulis entri, status dan tweet macam tulis diary. Tapi, itu pilihan masing-masing. Oh well.. itu juga point tidak perlu di sini.


Rasanya aku perlu korek balik plan-plan yang aku ada dalam Books of Ideas: Stuffs I Wanna Do and Places I Wanna Go Before I Die. Aku perlu activate balik endorphin aku.


p/s: I've always wanted a Dark Knight cos-play/costume.....

No comments:

Post a Comment