Pages

Sunday, May 13, 2012

Selamat Hari Ibu

Aku nak ucapkan selamat hari ibu kepada semua ibu-ibu di dunia. Aku malas nak cerita pasal sambutan ini haram ke, halal ke... aku tak rasa salah nak memberi hari keistimewaan buat ibu. Sebab kita kebanyakannya selalu terlupa tentang pengorbanan ibu meskipun nabi stressed out yang ibu tu tiga kali ganda kena lebihkan dari ayah. 

Aku juga nak mention kepada anak-anak orang kaya yang mungkin telah dapat harta pusaka arwah ayahanda mereka dan totally ignore hak ibunda mereka terhadap harta sepencarian. Sedap-sedap je korang makan harta milik mak korang dan pernah tak korang terfikir yang mak korang yang malam-malam menangis sampai bengkak-bengkak mata sebab anak-anak gelap mata sebab harta dan mak korang berkecil hati. 

Ucapan aku kepada korang-korang ni: korang tamak haloba dan akan terbakar dalam neraka sebab derhaka kat mak korang. Sekian. 

No comments:

Post a Comment