Pages

Thursday, February 9, 2012

Movie Review: Loser Lover


Lepas tengok movie Hafalan Solat Delisa separuh, gua beralih ke satu movie Thai tajuk Loser Lover. Wah, minggu South East Asia Movie Marathon barangkali.

Cerita ni agak lembap. Lawak dia cuma kadang-kadang. Dan hero tu adalah hopeless romantic. Dia sediakan buku manual dekat heroin pasal dia dan peta jalan 3D ke rumah dia.

Hari-hari dia pegi rumah pompuan tu tepat pukul satu.

The idea of that movie maybe nak perli keterlampauan pengaruh K-Pop dan mendenykan perkembangan lagu-lagu indie Thai yang lain. Berkemungkinan. Panjang betul akal gua berfikir.

Pompuan tu plak agak blur, gua suka taste fashion dia dan cute. Statement dia "Aku takde la suka kat dia, tapi aku tak faham kenapa aku selalu teringat kat dia"

Cerita ni offer banyak tanda soal kat korang. If let say la kita boleh jual tanda soal tu, gua rasa gua dah boleh belanja 5 orang kawan kat Tutti Frutti.

No comments:

Post a Comment