Pages

Thursday, July 12, 2012

5 Movies - A Review

Jangan Pandang-pandang
Zizan Razak adalah manusia paling annoying dalam cerita tu. Cerita tangkap muat dan yes, bangang. Still, ada satu scene lawak, masa Zizan tunjuk lagu Wassini nak bagi hantu keluar dari badan Sara Ali.

Berani Punya Budak
Aku gelak berguling cerita ni. Bagi aku, if takda alihbahasa Afdlin Shauki yang camharom tu, tak best mana pun cerita tu. Kita dah biasa dengan Ongbak and Chocolate and other Thai movies about street fight and muay thai. Paling berkesan kat aku sampai sekarang - makcik cleaner punya ayat - "tua-tua pun jadi extra je. nak mengemis, gaji sama ja" 

Just Go With It 
Cerita ni best. Just cerita dia biasa aja. Kalo perlu bintang, sikit je. Its Adam Sandler, peep.

Coraline
Okay je. Cerita katun. Dakota Fanning. Rumah dalam cerita tu cantik.. Cerita tu buat aku tengok ending dia camna. Korang tentu faham, if its not Disney's, there's might be a twist at the end of it... 

Toy Story 3
Aku terpaksa admit, se-ohsem aku pun tak dapat nak tahan sebak dengan Woody and Buzz... Aku agak itu adalah Toy Story yang last punya. Dah takda dah lepas ni Toy Story. Dan honestly, Ken dan Rex sangat annoying. 

No comments:

Post a Comment