Pages

Thursday, July 19, 2012

Ramadhan Kareem


Teringat aku waktu-waktu bangun sahur di UIA. Its sama ada makan megi, or turun pegi beli kat cafe or tolong Ejo masak. Bila duit tak berapa masyuk, selalunya minum Milo dengan roti Hup Seng ja.

Pastu, aku teringat-teringat plak bangun sahur kat Kelana Jaya. Time tu agak sadis la, sahur sorang2... Eh, aku sempat sahur tak masa kat Sunway?

Tapi, benda tak akan sama bila kita bangun sahur dengan famili. Its just priceless... 

AND jangan dok buat alasan yang tetiba "oh, aku ada gastrik..." "alamak, aku tak terbangun sahur pagi tadi, aku kalo tak bangun sahur, tak larat nak posa" Itu alasan kuno. Sila cari alasan baru. Zombie datang serang dunia ke, kena ikrah dengan musuh ke. Cari alasan yang lebih menjamin. 

Nasihat khidmat masyarakat aku kat sini, sila bangun sahur. 

No comments:

Post a Comment