Pages

Wednesday, September 4, 2013

jangan sampai hilang kawan kerana pendirian

agak menjadi persoalan, kenapa kalau ada kawan uolls yang tidak mempunyai pendirian yang sama dengan uolls terus uolls padam dia dari kehidupan uolls?

bukankah perbezaan pendapat dan pandangan itu bagus? as long as uolls tak tunding jari directly to a person atau maki hamun pakai kata-kata kesat dan/atau as long as kawan uolls tak bawa pendirian songsang yang menjahanamkan masa depan, menjerumuskan uolls kepada kesesatan, kedurjanaan even menempah tiket ke neraka. 

bagi iolls, seorang kawan dengan pendirian berbeza boleh bagi iolls pandangan/idea/cadangan yang iolls tak nampak in which ada pandangan tersebut bisa menghilangkan kabus-kabus kebluran yang wujud.

itulah keindahan intelek untuk weolls yang boleh berfikir. 

so, uolls tak seberpendirian dengan kawan uolls  adakah perlu terus uolls maki? perlu terus uolls bagi komen yang menghiris perasaan? terus uolls unfriend kat facebook dan kehidupan nyata?

tunggu dulu, adakah pendirian uolls pendirian yang benar dan tiada yang benar selain yang benar? adakah pendirian uolls lebih mulia? adakah pendirian uolls menjanjikan syurga?

jangan sampai hilang kawan, uolls.  

iolls rasa yang tak rugi adalah kawan uolls tu.

untuk kawan-kawan iolls, iolls sayang semuanya. uolls semua adalah pembentuk jaringan kehidupan dunia sebenar iolls kini (apakah ayat senget ini?). terima kasih untuk warna-warni ini. 

cewah.     

No comments:

Post a Comment