Pages

Tuesday, September 10, 2013

sila pegi cari kehidupan

aku tak tahu mana nak start mukadimah pada orang yang perasan hensem dan rasa semua orang suka kat dia. 

even begitu, kalau pun aku ada daya nak kata, maybe orang tu takkan paham sampai bila-bila sebab ada saraf dalam otak dia tak dapat terima fakta dan kenyataan dan bahawa kehidupan dia jumud, terkekang, takde warna dan bahawa sebenarnya dia tak hensem pun.  best part, boleh pulak kata kita jelly kat dia. 

tu aku belum cerita pasal nak ceramah "the wannabez".  ala, golongan yang mengaku lebih glambert dari ko padahal golongan tu baru je kenal Adam Lambert tu sapa.

atau yang hidupnya asyik perati orang.

oy.

aku kena belajar ignore mereka2 ni. hapuskan dari kepala otak. they're everywhere.

fokuslah kepada perkara-perkara penting. fokuslah kepada perkara-perkara positif.

takkan berhenti rasa seronok dengan diri sendiri seseorang itu kecuali kita hentak kepala dia dengan kayu. *tolong jangan*

aku agak mereka ini tidak begitu gembira dengan kehidupan sendiri, maka misi mencari mereka masih belum menemui kejayaan.

aku cuma tahu endingnya yang aku nak kata adalah "sila pergi cari kehidupan".
kerna, honestly, aku juga perlu itu.

No comments:

Post a Comment