Pages

Thursday, December 6, 2012

Alor Setar - KL - Putrajaya

So, bos hantar ke Court of Appeal, Palace of Justice, Putrajaya. Aku summarykan dalam bentuk bullet-bulletan:

  • DEMYUH kepada bas-bas kini yang semakin bersopan santun kerana AES 
  • GRATEFUL kepada Fana hantar ke LRT then Ejo pick up dekat Putrajaya Sentral and dia sangat sweet tolong aku selesai semua benda meskipun aku tau dia penat dengan keadaan dia yang dah 7 bulan tu.
  • YEAH kepada selipar masjid Azman dan Alalalamanda untuk selipar purple. 
  • UNFORTUNATE kepada kereta Fit yang rosak. Kalo tidak aku dah tunjukkan kat dia buku skrap nak pegi USS.  
  • YIPPEE kepada keadaan kesihatan telinga aku yang merosot telah menyelamatkan aku dari mendengar amarah tok hakim. But, korum kat Court 4 tu adalah ohSem!!!
  • THANKS kepada Aya, Atun, Intan yang ada di saat aku memerlukan perhatian dan ignore aku semasa aku menjadi awkward at some point of conversation sebab lama sangat tak jumpa manusia sesama umur.
  • YES kepada finally jumpa mami! Pastu tapi then taktau nak cerita apa... Padahal rasanya ada banyak benda nak cakap.
  • BANGANG kepada kamera yang habis bateri. 
  • AISEYMAN kepada dompet aku yang menipis sebab beli baju. 
  • NOOOHHHHHH kepada tak sempat jumpa Fit, Hied, Kak Narz and Meen. Oh, and Nai.
  • HATE the fact that lawyers are opportunists.

{mental picture of POJ sambil aku posing di depannya captured and posted here}
{mental picture of muka kerek lawyer dalam court captured and posted here}
{mental picture of Fana @ Khloe captured and posted here}
{mental picture of mami and papa captured and posted here}
{mental picture of Ejo and Asfahani tengah pusing-pusing Galeria captured and posted here}
{mental picture of berandah rumah kuarters UM dengan KL panorama captured and posted here}

Yeah, itu je la kot.

No comments:

Post a Comment