Pages

Wednesday, June 5, 2013

ini serius

aku takde nak post2 benda merapu kali ni. 

bos cerita pasal syiah tadi. pasal kawan dia sekarang syiah dan dia baru tahu. dia cerita macam mana golongan syiah ni mula2 sekali infiltrate fahaman mereka melalui simpati kita.  

aku nak cerita panjang dan berikan pandangan yang jitu dan bernas, aku tak reti. so aku dengar je la. 

pastu dia cerita pasal bertunang ni cuma satu episod untuk berkenalan. gantirugi2 tak payah bayar. kalo tak berkenan boleh batalkan. kalo beli hantaran ke, sewa fotografi ke, tak payah bayar gantirugi.  

aku tak setuju. aku tak setuju. aku nak bangkang lebih-lebih aku tak cukup ilmu. 

aku rasa macam kena sawan kalau benda yang aku tak setuju atau aku tak well-versed, aku tak tahu nak jawab. 

tunggu sat. 
saya balik baca dan kaji dulu. 

tunggu sat.
pasni kita sembang balik. 

No comments:

Post a Comment