Pages

Sunday, November 13, 2011

Kalau gua ada Doraemon - Epi 1


Gua: Doraemon....

Doraemon: Ye, Rgawr?

Gua: Kenapa lu lari dari Nobita dan datang kat gua?

Doraemon: Sebab orang ingat kami gay. Ramai yang komen gambar kami kat FB dan kata kami bromance. Polisi syarikat di masa hadapan tidak suka perhubungan antara majikan dan robot kucen.

Gua: Doraemon....

Doraemon: Ye, Rgawr? Nak pakai gadget saya ke?

Gua: Boleh ke?

Doraemon: Saya kan robot kucen, Rgawr.

Gua: Takpe ke kucen kerja dengan beruang? Gua takkan deny animal rights lu kalau lu tak deny animal rights gua...

Doraemon: Apa awak nak? Pintu Ke Mana Saja? Printer 3D? Pil Perancang? Nasi Kerabu? Mesin Masa? Kain Pengubah? Kertas Pendua? RM5?

Gua: Gua nak Takecopter. Gua nak round-round Alor Setar.

Doraemon: Tak boleh! Awak gomuk sangat! Takecopter tak boleh angkat awak!

Gua: Babi kucen ni!

No comments:

Post a Comment