Pages

Monday, October 25, 2010

Monday's Suck

Baru balik dari Sungkai, sempat juga gi berendam kat Hotspring Sungai Klah. Hozzsheeet, bak kata Netty, sangat penat!

Trivia Hari Ini: Tahukah anda, perjalanan pergi-balik ke Sungkai itu adalah pertama kali saya memandu kereta auto lebih dari 4jam dengan kelajuan 130km/j?

Sampai di rumah, terus pancit dan tido dengan matinya dari 6ptg sampai 1230pagi.

Dan sementelah dah terjaga tu, sambil satu tangan merentang dahi, satu lagi pegang perut sebab lapar tapi takde makanan best, atas katil tu, aku rewind balik dolu-dolu punya cerita.

Macam tengah tengok filem lama, aku flashback balik kehidupan aku dengan lagu Adam Lambert- Aftermath sebagai background music.

Rasanya cukup dah kot melayan beberapa orang ni. Aku rasa aku dah sampai limit kat mana aku nak jerit "tolonglah berenti layan orang lain macam sheett"

"Just pack your stuff and leave, self. Leave and don't look back."

No comments:

Post a Comment