Pages

Friday, October 8, 2010

Pantry Office, Peti Sejuk dan dot dot dot

Rumah sewa aku sekarang takde peti sejuk. Owh, satu episod tragis. So, aku letak makanan mudah rosak kat peti sejuk, pantry ofis aku.

Heran, peti sejuk hijau ni kosong. Jadi, aku sumbat kudapan2 segala bagai untuk kunyah2 waktu senggang kat office.

Aku penah mengalami situasi-situasi bikin panas yang kini mengajar aku berkira @ kay kao. Aku ikut method Pak Lang..bwahah!

Mak aku selalu cakap, 1) bab-bab makanan ni jangan berkira. 2)kalo kita ada rezeki, share dengan orang. 3) jangan meminta, orang bagi ambik.

Ahhh, Aku fed-up. Dah banyak bulan aku kena allocate sket groceries untuk kolik aku sekali. Dah jadi tanggungan aku plak.

Start sekarang aku puasa je la! Sori peti sejuk. Aku kini celik wang.

No comments:

Post a Comment