Pages

Friday, October 22, 2010

Saya Juga On Tour, Adam

Penat sebenarnya kerja dengan NGO ni, bergerak ke sana ke mari, tapi mostly enjoy. Sebabnya, kita dapat berjumpa ramai orang, macam ragam, pelbagai perangai.

It doesn't rhyme? Tak pe la...

Saya juga on tour, macam awak, wahai Adam. Awak pegi tour menyanyi, memnggembirakan orang dan saya pegi tour memberi pengetahuan kepada masyarakat. Kita hebat, bukan? Walaupun tour awak 9999 kali lagi cool dari saya. *sigh*

Adam, awak tahu tak, saya pun kalau tak suka satu crowd tu saya tak perform "banana dance"? Macam awak la. Eheh

Kadang-kadang rasa macam nak pergi vacation jugak. Macam awak, Bali. Saya? Ntah tapi mau jauh-jauh. Sorang-sorang. Rasa nak shut down diri sekejap.

Malam tadi, sebelum tetido, terpikir: Adakah gila kalau saya pegi beli plane ticket ke Christchurch, New Zealand dan pergi kerja sana? Tak kisah la even keja waiter je pun. Saya rasa saya cool je.

Saya tahu awak tak faham Adam, walaupun ada orang translatekan pakai Google Translate, belum tentu awak pun akan tahu pasal kewujudan blog ni.

Apa yang ko merapu ni, setan?? #tributetopramlee#

No comments:

Post a Comment