Pages

Sunday, December 11, 2011

Melaka/Putrajaya Kita Kali Kedua (Post Review Kedua)

1. Kali ni gua sampai kat Zoo Melaka, Taman Buaya, Taman Rama-Rama, Planetarium. Buaya masih ramai yang terdiri dari kalangan pencen, gua cucuk hidung Sheikh Muszaphar (lagi) dan gua dah inform kat peacock Taman Rama-Rama yang Adam suka kat dia, dia terharu...(agaknya)

2. Gua kembali ke Jonker Walk, Kota A Famosa dan Stadhuys. Tapi Pakcik Cendol dah tutup kedai. Gua is sad.

3. Gua naik Menara Taming Sari. Akhirnya!

4. Gua standby hidung kot-kot bau air longkang Sungai Melaka lagi. Surprisingly, dah kurang longkang baunya.

5. Gua jumpa Hero Mahal Malaya. Tapi gua kena tunggu 20 tahun lagi. *sigh*

6. Gua merasa Asam Pedas Hajah Mona dengan Halia dan kemarau 8 bulan tidak berkaraoke akhirnya hujan. Ohsem!

7. Baru gua faham kenapa ada aweks yang jatuh chenta kat Pengayuh Beca... *urut janggut*

No comments:

Post a Comment