Pages

Sunday, December 4, 2011

Movie Review: Twilight - Breaking Dawn Part 1

Gua rasa sangat cool pegi tengok wayang pakai jubah buruk. By the way, petang Sabtu pegi tengok Twilight: Breaking Dawn dengan Liza. Its better than dia nak tengok Ombak Rindu.

Apa boleh gua cakap adalah, Twilight ni 30% cerita pasal wedding, 30% cerita pasal honeymoon, 15% pasal Bella pregnant, 3% mengintro Renesmee dan balance pasal fight dalam wolf-pack/wolf vs. vampires.

By the way, mata Renesmee time Jacob tengok dia tu tak balance langsung dengan baby tu. Macam kena tempek kat situ. Komputerisasi yang fail.

Cerita ni still lagi pasal Edward obsess dengan Bella. Dan juga Jacob. Jacob juga obsess dengan Bella. Gua sekarang bukan #TeamJacob lagi, gua sekarang #TeamPaul.

Dan sebagai info tambahan, gua obsess dengan belakang Jasper. Gua rasa gua boleh melekat macam parasit dekat belakang dia. Ohhh.... nyum nyum.

No comments:

Post a Comment