Pages

Monday, October 24, 2011

Dia...

Pagi tadi, lepas gua siap2, gua perasaan ada mata memandang. Gua toleh ke kanan. Oh, dia. Gua lemparkan senyuman paling manis. Dia nampak menarik sekali. Gua bersih-bersihkan bahu bajunya. Gua sangat concern penampilannya. Maklumlah, gua cuma ada dia.

Gua sentuh pipinya. Sejak dijaga oleh gua ni, makin berseri-seri wajahnya. Gua sangat amaze betapa dia telah membesar dengan baik dan mengkagumkan.

Gua tengok jam di dinding. Sudah menghampiri pukul 8. Gua tak mau dia lambat.

"Bye, gorgeous!" Gua kasi flying kiss sepam sambil kenyit mata (secara literal, memandangkan gua tak reti kenyit mata sebenarnya)

Gua ingat gua nak beli cermin yang besar sket la. Yang boleh nampak satu badan tu.... Ini takat cermin nampak sampai kat perut je, apa barang.

No comments:

Post a Comment