Pages

Wednesday, November 14, 2012

Yuna Homecoming Concert 2012

Entri ini adalah sepatutnya entri tentang aku dan family kat Endau/Rompin. Gambar2 aku posing sambil pakai goggle nak snorkeling, atau bagi makan monyet atau berenang takat paras pinggang.. (sebab aku tak reti berenang). 

Unfortunately, banyak sangat jadi debat 1) faktor cuaca 2) faktor kesihatan 3) faktor "the fact that kita kena ikut Rawang sebab jalan tak berapa elok kalo ikut Cameron, pi Temerloh dulu hantar kereta, bermalam kat sana, then pergi kenduri kat umah Tok Long Man kat Rompin pastu baru sampai Endau/Rompin" *sigh* 

Even tak sampai ke Pahang, aku ada 2 tiket ke Yuna Homecoming Concert kat Penang Times Square, Sabtu. So, aku pegi dengan adik aku lepas sesat-barat dalam Georgetown. 

Kami sampai elok-elok sebelum Yuna perform. Opening act - Diandra.

Oh, weird thing happened masa masuk. Ada sorang mamat muka cam cina2 sket excitedly welcomed (ada d eh?) kami. Sapa mamat tu? Aku pun mula-mula tak tahu sampailah terilham "oh, mamat yang tak lawak dalam Raja Lawak tu... "  


Cute gila Yuna. Dah la sekeping.
Cute juga abam gitaris dan AG Coco. Berdarah hidung tengok AG u'olls. 


Ini je la paling dekat gambar dapat. Mau taknya, dari ke tengah, ke tepi, ke tepi. Thanks kepada Giant, Sunyo, Nobita, Sizuka. Doraemon takde. Diorang je la yang kenal gila dengan Yuna tu..

Sampai umah dalam pukul 1 pagi. Syukur mak bapak aku dah tido.  

No comments:

Post a Comment