Pages

Sunday, November 4, 2012

November dah mai, ohoi!

Its been crazy 2012. Aku pun tak tahu mana nak start. (other than entri-entri flutterbyazwa yang cam bimbo dan hawau). Macam mana korang tengok 3 Idiots yang bak kata Fana "its a roller-coaster-emotion-ride", macam tu jugak la 2012 kat aku. (sampai Oktober la, November tak masuk buku lagi)

So, my cousin of same age made a suggestion - why don't me turn this blog into a much more crafty blog? (or probably create another blog)  

Oh, crafty thing itu. Start kagum dalam 3, 2, 1!

Gua awesome, dan gua tak reti tipu dan tak perlukan sembunyi fakta bahawa...jeng jeng jeng.... Gua memang terer dengan craft2 ni! *hidung kembang kempis* *hidung kembang kempis* 

But, sebelum gua buat seni ni, gua kena la cari inspirasi dulu. Nak cari inspirasi, kena datang ilham dulu, nak datang ilham, gua kena gembira sekurang-kurangnya 2 minggu. Itu pun tanpa stres.

Mana nak tahu, kalu dah bosan jadi lawyer, nak jadi party planner plak. Ye dok? 

No comments:

Post a Comment